Beoordelingen van Gyros Boutique Dordrecht

Recente recensies

5.0
Annet vd maden
28 augustus 2025

Had echt wel wat warmer gekunt

dennis
27 augustus 2025

het was zoals gewoonlijk weer heerlijk eten, porties meer dan genoeg en prima kwaliteit en vriendelijk p[personeel

Pauline
27 augustus 2025

Behoorlijk zout, verder wel lekker.

José van Broekhoven
27 augustus 2025

Altijd goed,vriendelijk personeel,eten goede kwaliteit

Rick
23 augustus 2025

Erg lekkere pita gyros. Bezorging was snel (25 minuten op zondagavond rond etenstijd)

Alex -M-
23 augustus 2025

Heerlijk eten ! Vlees lekker en goed gegrild. Lekker veel ook ! Bestelling netjes op tijd klaar.

Willem Kisjes
22 augustus 2025

Het eten was weer erg lekker, de bezorging was beduidend vroeger dan gevraagd, de bestelde salade was ook beduidend kleiner dan voorheen, maar ja alles wordt duurder he 🫣🫣🫣

Groen
20 augustus 2025

Kan weinig toe voegen aan 5 sterren,prima behandeld.

Roger
19 augustus 2025

Lekker goros , veel . Bezorger was perfect optijd. Lekkere frieten. Al met al een blijvertje. Vers eten, heel belangrijk.

Ron
19 augustus 2025

Matige schotel, slappe patat, droge gyros, gortdroge souflaki en laffe tzatiki

Rijkers
18 augustus 2025

Eten was allemaal koud, helaas de helft weg moeten gooien omdat het echt niet lekker meer was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rieneke
18 augustus 2025

Het eten kwam vroeger dan gepland, dat was fijn.

Eric krijgsman
18 augustus 2025

Ik zou het erg waarderen als het allemaal in het Nederlands! kan . Bestelformulier ,mail ed. Ik woon nog steeds in Nederland!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charles
18 augustus 2025
Wouter
18 augustus 2025

Lekkere Gyros!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wagenaar
18 augustus 2025

Altijd lekker en goed gekruid vlees. Jammer dat jullie geen restaurant meer hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmee
18 augustus 2025

Bezorging bij “zo snel mogelijk” duurde 2 uur en het eten wat aankwam was niet meer warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P vd padt
17 augustus 2025

Beste bezorger als het papieren tasje al doordrenkt is van het VET(liep er letterlijk uit) is er iets mis met de bestelling. We hebben van julie altijd kwaliteit gehad . Nu leek het broodje niet gaar en was doordrenkt van het vet. Niet vast te pakken. Een deeg plak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
17 augustus 2025

Waren snel en netjes

Tamara
14 augustus 2025

Heerlijk eten. Je wordt gmv een mail netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Optijd bezorgd en vriendelijke bezorger.

Debby
14 augustus 2025

Zoals altijd heerlijk gegeten, mals vlees en wat een lekkere patatjes :) tot snel weer

Pablo
8 augustus 2025

Zoals altijd, "delicioso"

pieter Eichhorn
6 augustus 2025

Lekker vlees, slechts de koolsalade is minder roze kool? en ook niet lekker.

Vincent
5 augustus 2025
Boer
4 augustus 2025

Pita giros superlekker en de friet is ook top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marijke
3 augustus 2025

I

Carla
1 augustus 2025

Zonder smaak.

otten
1 augustus 2025
Ineke
29 juli 2025

Wel een beetje flauw om bij een bestelling van € 40 en bezorgkosten te rekenen en + servicekosten + 20 c voor een plastic tasje, terwijl het eten in een papieren tas zat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
28 juli 2025

Zoals altijd is het eten lekker. Helaas is de bestelling weer veel eerder bezorgd dan opgegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Malschaert
27 juli 2025

Helemaal top, zelfs de friet was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop
26 juli 2025

Er wordt een bedrag berekend voor een plastic tas terwijl deze van papier is

Niels
25 juli 2025

Maaltijd was heerlijk ! Snelle bezorgservice. Via de mail andere bezorgtijd door gekregen dan de werkelijke bezorgtijd . Ruim 30 minuten eerder. Wat voor ons prima was.

M. MULDER
24 juli 2025

Maaltijd niet compleet, 2 keer gebeld maar wordt niet opgenomen. Valt een beetje tegen. Ben ik niet van hun gewend. Het eten wat wel was bezorgd was verder prima.

Vera
24 juli 2025

Voor de eerste keer besteld bij jullie. De bestelling maken ging vlot , betalen ook , echter het kopje fooi overgeslagen, geef liever iets bij levering. De levering mooi op tijd en het eten fantastisch . Complimenten. Voor herhaling vatbaar.

Wilma
24 juli 2025

Heerlijk eten Snelle bezorging Vriendelijk personeel

Melanie
23 juli 2025

Smaak was goed en er werd goed geluisterd naar de bezorgtijd eten zelf was lauw niet echt warm en persoonlijk vonden we de pita broodjes erg op kant en klare fabrieks broodjes lijken. We zouden ook niet snel meer bestellen hier.

Peter Geerts
21 juli 2025

Complimenten voor de bezorging, komt altijd netjes op de aangegeven tijd! En het eten is Top!

Nancy
20 juli 2025

Altijd supergoed eten en netjes bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
19 juli 2025

Het eten was heerlijk. Goed warm, goede porties, op tijd bezorgd. Zoals altijd voor herhaling vatbaar.

Claire lodder
18 juli 2025

Was weer heerlijk. Warm en binnen de gevraagde tijd bezorgd.

Alex
14 juli 2025

Eten was heerlijk en ondanks de grote drukte redelijk snel klaar. Respect voor de medewerkers. Zij hebben echt keihard gewerkt !

Alice
12 juli 2025
Ger
6 juli 2025

Zoals vanouds was het eten prima.

Marco
1 juli 2025

Het eten was smaakvol,, maar kleine porties. Het duurde wel 20 langer dan aangegeven was, voordat het werd geleverd.

Corne
1 juli 2025

wachttijd was erg lang maar het eten maakte het goed

Cta
29 juni 2025

Helaas was het eten koud toen het aankwam en ook bijna een uur later dan aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kramers
29 juni 2025

Altijd heerlijk ! alleen vandaag was het eten koud. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

h.versteeg
16 juni 2025

altyd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
16 juni 2025

Wat duurde de bezorging lang. Irritatie was aanwezig. Maar de kwaliteit van het eten maakte heel veel goed. Het was heerlijk. Niet echt een groot stuk kipfilet bij ons menu maar het was wel heel lekker en alles was nog goed warm !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
16 juni 2025

Het was heerlijk! Vlees was goed bereid, Friet was zout genoeg en het eten was nog goed warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke Sundquest
15 juni 2025

Het eten was veeeeel zouter dan normaal. Bijna niet meer te eten

Jolanda
14 juni 2025

Top! Ga zo door👍🏻

Monica
10 juni 2025
Devon
2 juni 2025

Heerlijke gyros gegeten, alles was goed warm en op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

dennis
2 juni 2025

zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, prima kwaliteit, zeer vriendelijk personeel en alles op tijd klaar

Dennis
2 juni 2025

Heerlijke gyros en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pablo
30 mei 2025

Altijd snel, op tijd en heerlijk!

Sas
29 mei 2025

Altijd goed en lekker. En vriendelijke bezorgd.

Zoeters
27 mei 2025

Super service er was iets vergeten bij de bestelling even gebeld zouden het na komen bezorgen keurig gedaan met nog een extraatje had niet gehoeven maar wel zeer attent het eten is ook super lekker en genoeg

Kaylee
26 mei 2025
Hans
24 mei 2025

Helaas was de patat lauw dat ben ik niet gewend normaal is het goed warm gyros was wel erg lekker wel jammer dat de rauwkost en de tzatziki gemengd waren en niet apart zoals ik gewend ben

Amy
24 mei 2025

Altijd blij! Love het eten.

Arthur
21 mei 2025

Alles volgens verwachting! Niks mis mee

Cora Visser
16 mei 2025

Maar ondanks 4 sterren , bestelling een half uur te vroeg en bijna koud ! Niet gewend van jullie normaal altijd goed

Petra
14 mei 2025

Kreeg een mail dat het eten tussen 17:55 en 18:15 bezorgd zou worden maar het was nog eerder bezorgd top!!!!

Anthony Buijtenhek
14 mei 2025

Nog steeds niks op aan te merken

Ekelo
12 mei 2025

Het eten was erg lekker , en ruim voldoende .wel had het wat warmer kunnen zijn

Sandy
11 mei 2025

Pita Gyros waren heerlijk. Bezorgt binnen de aangeven tijdstip. Vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
11 mei 2025
peggy
10 mei 2025

Het was lekker en geleverd binnen de aangegeven tijd. Er had wat mij betreft alleen wat meer tzatziki saus bij gemogen i.p.v. een salade

Patrick
4 mei 2025
Wilma
4 mei 2025

Het was heerlijk ,en goed warm

A.
3 mei 2025

De kip in het luxe menu was voorheen filet en ditmaal kippedij. Verder tevreden over de bestelling, lekker gegeten!

Gerlinde
28 april 2025

Kwaliteit altijd super 😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem h
28 april 2025

Lekker gegeten,snelle bezorging en alles naar wens

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chanel
26 april 2025

We hebben lekker gesmuld van de pita giros en de salade met biefstuk puntjes! Voor herhaling vatbaar. Snelle bezorging.

Miranda Noppen
26 april 2025

Wij wonen in Dubbeldam en het vlees en de patat is dan net te lauw als het bezorgd wordt.

Gahrmann
20 april 2025

Heerlijk gegeten, de Boutique speciaal. Mals gegrild vlees, perfect verzorgd. 😋😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
19 april 2025
André
17 april 2025

Altijd goed! Helaas was deze keer de bestelling niet goed doorgekomen en is de (kleine) tzatziki niet geleverd.

TK
16 april 2025

Super snel bezorgd en heerlijk eten

ERIK STAM
15 april 2025

Altijd hoge kwaliteit en lekker!

Peter Geerts
13 april 2025

Zoals altijd, levering op tijd en heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
12 april 2025

prima kwaliteit en keurig op tijd geleverd

Aaron kock
11 april 2025

Zoals altijd weer lekker en snel bezorgd. Alleen waar ik me over blijf verbazen is dat ik iedere keer €0,20 betaal voor een plastic tasje maar ik krijg het altijd in een papieren zak. Toch gek. Maargoed dat verandert niks aan de kwaliteit van het eten en bezorgen

Marcella Prins
9 april 2025
H. Vink
8 april 2025

Bezorging op afgesproken tijd. Helaas was deze keer de bestelling niet echt warm meer, zowel het vlees als de frites waren lauw. Dit waren we niet gewend. Het vlees was echter zoals altijd goed van smaak. Hopelijk volgende keer weer een warme levering.

Hans de Bruin
6 april 2025

Heerlijk gegeten. Het eten werd netjes afgeleverd in een geseald bakje, waar voldoende eten in zit en op juiste temperatuur is. Vriendelijke bezorger leverde het eten netjes af.

Theo
6 april 2025

Heerlijk gegeten zoals altijd. Bedankt ervoor!

Sylvana Pasqualicchio
5 april 2025

Voor de eerste keer hier besteld, en het eten is niet goedkoop, maar het was wel erg lekker, en toch net wat eerder bezorgd dan op hun planning stond. Enige wat ik miste, was de flatbread ;) Die mogen ze er voor dat geld zeker bij doen de volgende keer! Maar hier gaan we zeker nogmaals bestellen :)

Marcel Vlasblom
4 april 2025

Beste Griek in Dordrecht

Kevin
3 april 2025

Eten was koud toen het aankwam... logisch want de bezorger kon me adres niet vinden in maps! Toch wel bijzonder..

Brigitte
3 april 2025

Het was weer super lekker We kregen het niet allemaal op zo veel vlees De bezorging super snel Zeker voor herhaling echte aanrader

Fien
29 maart 2025

Altijd super tevreden over alles!!

Rachel
29 maart 2025

Snelle bezorging en heerlijk gegeten.

Claire Lodder
28 maart 2025

Gyros was weer heerlijk. Warm en snel bezorgd.

Eric
27 maart 2025

Wederom een vlotte levering en van goede kwaliteit!

Odette
27 maart 2025

Aanrader! Supergoede kwaliteit, beste griek in Dordrecht.

Edgard
27 maart 2025

Het eten was erg goed alleen de prijs of de hoeveelheid klopt niet. En je krijgt een rekening van een plastic tasje maar het zit in papieren zakken. Het maar 20 cent maar het is raar.